Atsiliepimai
Aprašymas
Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje.
Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje.
Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Atsiliepimai